hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هرمزگان| هدف‌گذاری برای پذیرش ۱۰ میلیون گردشگر

هرمزگان| هدف‌گذاری برای پذیرش ۱۰ میلیون گردشگر

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید برای پذیرش ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان هدف‌گذاری کنیم، گفت: نیاز است برای رسیدن به این هدف مهم در بلندمدت، تجهیزات و زیرساخت‌های مناسب در استان را ایجاد کنیم. فریدون همتی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: باوجود تلاش‌های بسیار خوبی که در این راستا صورت گرفت اما هنوز تا رسیدن به ایده آل‌ها فاصله‌داریم که باید تلاش کنیم تا در زمان کوتاهی به این نقطه مطلوب برسیم.

او ادامه داد: باید وظیفه خود بدانیم که آسایش و رفاه گردشگران را در سطح قابل قبولی در هرمزگان تأمین نکنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید برای پذیرش ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان هدف‌گذاری کنیم، افزود: نیاز است برای رسیدن به این هدف مهم در بلندمدت، تجهیزات و زیرساخت‌های مناسب در استان را ایجاد کنیم. همتی اضافه کرد: در هرمزگان جاذبه‌های متنوع و کافی برای حضور این تعداد گردشگر وجود دارد و اگر به این هدف برسیم شاهد خلق ثروت عمده، درآمدزایی، تحرک اقتصادی و ایجاد اشتغال فراوان در استان خواهیم بود.

او با بیان اینکه توجه به تحقق اهداف حوزه گردشگری باید همواره در اولویت باشد، خاطرنشان کرد: این حوزه تولید و اشتغال بسیاری برای استان به همراه خواهد داشت و باید بخش خصوصی را در این راستا فعال کنیم. استاندار هرمزگان با بیان اینکه در ساحل بندرعباس می‌توان با ارائه خدمات مناسب و ایجاد امکانات ظرفیت‌های درآمدزایی بسیاری ایجاد نمود، اظهار کرد: در سال جاری خدمات شهری بهتری به گردشگران در بندرعباس ارائه شد و در این خصوص رضایتمندی نسبی وجود داشت. همتی گفت: باید به‌قدری امکانات مناسب برای گردشگری در استان ایجاد کنیم که هرکدام از گردشگرانی که به این استان سفر می‌کنند به مبلغان جاذبه‌های گردشگری هرمزگان تبدیل شوند.

او تحولات ایجادشده در ساحل شهر بندرعباس را قابل‌تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: فضای ساحل شهر بندرعباس بانشاط‌تر از گذشته شده است اما باید امکانات این منطقه به‌سرعت تکمیل شود.

همتی خواستار ایجاد کمپ‌های مناسب و محیط‌های مطمئن برای اسکان گردشگران در بندرعباس شد و بیان کرد: این مناطق باید از امکانات کافی از جمله سرویس‌های بهداشتی و حمام برخوردار باشند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد